The oversized puffer jacket

The puffer jacket

Majoritatea pieselor vestimentare au fost create în mod evident în urma unor necesități, deci nu este surprinzător faptul că prin anii ’30 a fost gandit conceptul de puffer jacket. Ceea ce pare greu de crezut este faptul că acest articol a lipsit până atunci din garderoba destinată temperaturilor îngrozitoare ale iernii, însă acest lucru poate explica de ce acest tip de geacă a devenit rapid extrem de popular.

Deoarece trendurile pun accentul și pe utilitatea hainelor, designerii de modă au ochit conceptul și au creat modele de geci asemănătoare celor pe care le vedem și astăzi pe stradă. Celebrul brand Moncler a lansat o colecție prin anii 1980 pentru tinerii italieni, iar începând cu anii ’90 am început să vedem mai multe geci în stilul oversized, mai ales în lumea rap-ului.

Cum se știe că istoria și tendințele în modă se repetă, în 2016 Balenciaga a marcat revenirea acestui trend, moment în care gecile puffer supradimensionate au început să apară în runway-urile marilor case. Branduri precum Vetements și Raf Simons au amplificat impactul acestei reveniri în zona de streetfashion, acest tip de geacă încă fiind relevant în colecțiile de toamnă/iarnă 2017-2018 de la Kenzo, Fendi, Vetements, Supreme, MSGM, Heron Preston și mulți alții.

Moodboard – Balenciaga

Credits: ASAP Rocky; Balenciaga’s FW  Campaign
*Desigur, cu un preț pe măsură*

My own story

Cred că nu sunt singurul care pierde uneori prea mult timp pe site-urile de shopping în loc să se ocupe de lista mare de „to do”. Chiar dacă nu de fiecare dată aceste sesiuni se încheie și cu o comandă finalizată, multe lucruri care îmi atrag atenția ajung în coșul de favorite, ca apoi să revin la ele după câteva zile. Acesta mi se pare cel mai bun mod de a aborda shopping online, mai ales când vine vorba de fast-fashion.

Prin decembrie am început să-mi caut geaca pentru această iarnă, iar în scurt timp am găsit și câteva variante interesante. Long story short, tot așteptând momentul potrivit pentru a plasa o comandă, am ajuns în mijlocul lui ianuarie fără niciun produs în coș, iar opțiunea preferată „out-of-stock”. Cum doar atunci când pierzi ceva îi simți cu adevărat lipsa, așa mi-am dat și eu seama cât de tare voiam o anumită geacă. În această situație, am început să verific zilnic stocul produsului cu gândul că cineva o să se răzgândească. Fiind vorba de ASOS, erau la fel de multe șanse ori să renunțe cineva la produs ori să refacă stocul cum se mai întâmplă în cazul unor produse foarte dorite. După 2 saptămâni s-a întâmplat, iar mărimea mea a revenit în stoc și am putut finaliza în secunda următoare comanda.

I only use affiliate links to share my favourites.